送單須知

你身負重任...就喺以最穩靠嘅方法將美食送到無論喺在家或在公司嘅客人手中。

收到系統派單畀你,想知點解?

同Frank打招呼!

Frank喺我哋戶戶送嘅人工智能系統,負責決定訂單配送。

我們的團隊不斷完善科技,務求以最佳方案派送美食。

以下為FRANK分配訂單時會衡量嘅因素:

  • 食物的特定類別
  • 餐廳的位置
  • 時間和日子
  • 在線外賣專員的人數
  • 即時訂單數量
  • 餐廳與顧客之間的距離

>>按此了解更多

我哋亦都開始運送生活百貨喇!

疫情繼續肆虐香港嘅期間,戶戶送致力確保外送專員、餐廳夥伴同埋顧客嘅安全,並且持續為顧客提供更優質嘅服務。因此,我哋亦開始提供運送生活百貨嘅服務,為你帶來更多元化嘅外送體驗,助你喺戶戶送達到個人收入目標!

遇到以下問題如何處理?

搵唔到顧客時點樣做?

我們明白顧客有些時候會錯過你的通知——他們可能忘記你即將抵達,又或者無法應門。因此,我們於外送專員應用程式中建立分步流程。以下步驟將幫助你聯絡顧客,同時確保顧客有充分時間回覆。

  1. 如果在送單時顧客沒有應門,你應該使用外送專員應用程式中的「聊天和通話」功能嘗試聯絡對方
  2. 如果他們未有回覆,你應該在外送專員應用程式中發送通知,讓他們得知你即將離開。
  3. 如果顧客仍沒有回覆,你應該將訂單放在住所門外等安全地方,或者交給大廈管理處或鄰居。記得從訂單中移除任何有年齡限制的產品,例如酒類——送遞此類產品時,你必須在門前檢查顧客的身份證明文件。
  4. 點一下外送專員應用程式中的「放置訂單」選項,再從列表中選擇你放置訂單的位置。 
  5. 使用手機拍攝你放置顧客訂單的位置照片。你需要允許外送專員應用程式存取你手機的相機功能。出於隱私理由,請勿拍攝任何人士的面容或任何其他個人身份資料,這一點非常重要。
  6. 如果照片不清晰,你可以重新拍攝,或點一下「完成」以完成送餐。

只有成功送遞的訂單才會獲發服務費,我們的團隊將會審核未能成功送遞的訂單。因此,正確使用這些工具有助證明你已妥善送遞訂單。

如果你對如何正確送遞訂單有任何疑問,請透過戶戶社區聯絡我們。

如何提供最優質服務

在送單途中遇上任何困難,可以隨時聯絡即時支援團隊。確保你與客人保持聯絡,等他們知道你的位置!

安全至上

使用清潔及良好狀態的保溫袋送單,這有助防止食物溢出或包裝損壞。

尊重他人

你的優質服務可以為客戶帶來更難忘的體驗。

留意訂單備註

這可能包含有關如何識別餐廳或顧客的位置或進入他們的大廈的指示。

小費

客戶答謝你提供優質服務的新方式!

好消息!應用程式內嘅小費功能更新讓顧客更輕易喺你完成訂單後留小費!只要顧客喺訂單送遞後一小時內進入戶戶送應用程式,就可以隨時向你留小費表心意。

1

完成送單

當你完成送單後,我們會發送一個推送通知讓客人知道他們可以額外給小費。

2

你所提供優質的服務

當你喺完成送遞後收到小費,我哋會向你發送通知以表揚你嘅出色服務。

3

你所賺取的小費

你可以在合共收入的頁面裏看到你完成訂單後所賺到的小費。

訂單委派

  • 點解有時我需要等待一段時間先會被委派訂單?

    顧客需求喺每一個地區、每分每秒都一直轉變。如果想獲得最佳體驗,記得可以喺我哋最繁忙嘅時間上線送單,例如 午餐時段 或 晚餐時段

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 通常送單需要完成幾遠嘅訂單?

    我哋並冇限制訂單的距離,但喺大部分訂單距離都於4公里以下。

    喺繁忙時段下,我哋亦有機會縮小訂單範圍,減短顧客等候時間。代表你嘅送單距離亦會更短,可以完成更多訂單。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

疊單

  • 拒絕疊單對接單率嘅影響?

    當你拒絕整張疊單時,接單率只會當你拒絕咗一張訂單去計算。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 我可以取消委派疊單嗎?

    無論何時何地,戶戶送都給予你充分自由拒絕任何訂單。

    不過,拒絕訂單有機會影響你嘅接單率,從而影響你嘅加乘費用。

    如果你嘅疊單中有任何「食物完成預計時間」超過目前時間15分鐘嘅訂單,你可以喺不影響接單率嘅情況下聯絡即時支援團隊取消委派其中一張訂單或整張疊單。記得提供取消委派嘅訂單號碼。

    想知多啲?前往此頁了解更多。

  • 我可以取消委派送單途中加派嘅疊單嗎?

    無論何時何地,戶戶送都給予你充分自由拒絕任何訂單。

    不過,拒絕訂單有機會影響你嘅接單率,從而影響你嘅加乘費用。

    派送餐廳訂單時,如果你嘅疊單中有任何「食物完成預計時間」超過目前時間15分鐘嘅訂單,你可以喺不影響接單率嘅情況下聯絡即時支援團隊取消委派其中一張訂單或整張疊單。記得提供取消委派嘅訂單號碼。

    想知多啲?前往此頁了解更多。