常見問題

保險計劃 轉換主題

遇到意外時我應該點做?我要點先可以提出保險索償?

戶戶送團隊一直以你嘅安全為至重。如果你喺同我哋合作時遇到意外,請採取以下行動:

1)檢查涉事嘅每個人是否安全。安全永遠係第一位,所以你要做嘅第一件事就係停下來檢查涉事嘅每個人是否安全。

2)聯繫緊急救護服務。喺緊急情況下,請呼召救護車,以確保你獲得所需的協助及治療。意外發生後,必須盡快諮詢醫護人員意見。

3)交換個人資料。如果涉及其他人,你應該向佢哋提供你嘅詳細資料 – 包括你嘅全名,外送專員編號,地址以及相關的車輛登記號碼。同時亦需要取得涉事人嘅資料。如果你喺意外發生時未有交換個人資料,請在24小時內向警方報告。

4)聯繫我們和Marsh。意外發生後,請盡快通知我哋事發經過,以便我哋確保每個人嘅安全並為你提供支援。你可以通過 https://deliveroo.marsh.com/claims-process#  提出保險索償 – 如果你有需要,亦可以向我哋講述整個過程。

另外,即使你唔確定今次意外是否自己或其他人造成嘅過失引致,我哋都建議你向 Marsh 通報。

想知多啲?前往此頁了解更多。

提交查詢

主題